sjuk.

jaa, jag har flunssa. :< ont i halsen, snuva, huvudvärk. jag kan varken äta eller sova. men jag har inte tid att vara sjuk! D:
saker som ska göras:
- fota uppgifterna för "digital bild behandling" + fixa dem.
- fota uppgiften för "workshop i foto" + fixa dem.
- hitta på 10 intervju frågor.
- fota uppgiften för "fördjupad foto" + fixa dem.
- skriva ett tal.
+ de andra ämnena vi har.

så lite stressad är man noog. men försöker göra en sak åt gången och så.
idag började vi kl 8 och hade digital bild behandling, vi tittade på två photoshop tutorials. sedan skippade jag och ludde typ halva dagen (vi sade att vi for och fotade) och så for vi och kollade high school musical 3. den var väl sådär, men de hade överdrivit totalt. de andra är iaf bättre. sedan gick vi på kaffe på robert's och jag fick äntligen min robert's mocha! :D jag har väntat typ 2-3 veckor på att gå och köpa en, men det har aldrig blivit av haha. sedan skulle ludde träffa en kompis och jag åkte hem. jag failade på metron. jag lämnade mitt busskort där. 8< så nu måste vi betala för ett nytt, eheh, och det har vi egentligen inte råd med. men nåja.
när jag kom hem fotade jag "dubbelgångar" uppgiften för digital bild behandling. jag hade min syster att äta frukost som flera olika personer i en familj. så något är gjort fotat iaf. n_n

Humör:
blaaah.
Lyssnar på: Maou (ohhoho den draman är så bäst!)

Kommentarer
Postat av: mow. >D

HEJ. Nu ska jag börja läsa din blogg har jag bestämt. XD





maaou <3

2008-10-27 @ 18:37:30
URL: http://bigmow.livejournal.com
Postat av: Frida

Owh, låter inte skoj :< krya på dig snabbt<3

Men Robert's Mocha<3 8D



ska favourit:a den här bloggen bara jag kommer hem ^^ kanske gör en egen sedan så småningom..hm.

2008-10-29 @ 09:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0