Mördartalgoxar!

vafan! det var en talgoxe i mitt rum - IGEN. den andra på typ 2-3 veckor. jag tror de är ute efter att mörda mig. båda har flugit in genom fönstret plötsligt, sedan har jag sprungit ut och stängt dörren. sedan när jag vågar komma tillbaka har de försvunnit!
jag har kommit fram till att det finns tre alternativ:
- Spöktalgoxar som kommer för att skrämmas och sedan försvinner.
- Jag är så trött att jag inbillar mig att en talgoxe flyger in.
- (Det mest sannolika. -nicka-) Det kommer att bli som i Alfred Hitchcock filmen "The Birds". Alla fåglar kommer att försöka mörda människorna, och talgoxarna flyger in för att varna mig och folket.
så om fåglar börjar bete sig konstigt ska ni akta er!
The Birds

Kommentarer
Postat av: Bea

http://www.tranbavang.com/photography/



hon har flera riktigt häftiga och djupa bilder. Hon skildrar dagens syn på den kvinnliga kroppen (tror det var det :P)..

_

så det var därför den där skatan var konstig O_O

2008-10-10 @ 17:55:27
URL: http://beatrixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0