Frasier

jag börjar må allmänt bättre, vet inte varför jag var så där tidigare, inget har egentligen ändrats och så. men jag känner mig lite bättre ja. n_n
på fredag var jag, pocks, leo, ludde och kristian på klänningsjakt till pocks gammeldans. det var rätt kul och vi sprang omkring och kollade på vackra klänningar. och brudklänningar, haha! vi fick alla lite lust att gifta oss då. :D
på lördag ringde pocks runt 13 tiden och frågade om jag kan komma på kaffe med henne i itis om 45 minuter. då var jag ännu i min säng i pyjamas, så jag fick skynda på lite. sprang i duschen, slängde på smink och kläder och for iväg. :3 sedan hängde vi där till 17-tiden. vi lyckades även köpa en mp3:a åt pocks med hennes ny-förtjänta pengar som hon inte skulle slösa eheh.. men det var kul! pocks är bäst. n_n <3
på söndag träffade jag pocks igen haha! vi hjälpte till i kyrkan med att severa kaffe och bulla och sådant från 11-15. det var kul, men rätt hektiskt. men jag borde få lite pengar för det, så det är bra. :D
igår var jag hemma för jag led av sådan mensvärk. inte kul. :< men jag passade på att läsa på grafisk design provet vi hade idag. så måndagen spenderades framför Fraiser med grafisk design kompendiet. :o
idag var jag tillbaka i skolan, skrev provet (som borde ha gått rätt okej..) och gjorde ett kollage i illustrator. den här veckan ska alla våra digiuppgifter vara klara. och jag har 4 stycken kvar att göra! :< men jag borde hoppeligen få alla dem gjorda imorgon, och sedan editerade på torsdagen. kan kanske lägga in dem här när de är klara, ifall någon är intresserad av att se? :3
idag hamnade även min styvpappa in på sjukhus med hjärtmuskelinflammation. det är tyvärr rätt allvarligt, men vi hoppas att allt går bra. han är där nu. jag försöker finnas där för min mamma så mycket som möjligt. så det är inte värst trevligt. nåja, man kan väl inte göra något annat än vänta och hoppas.
annars så är jag helt fast i SHINee nu. de är så söta och djdkg!
men det var typ det! ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Hanna

krama sin bästaste bästis Hoppas han blir bättre snart! <3 Och att skolan går bra och att du mår bättre sen! <3

2008-10-07 @ 21:11:22
URL: http://hannaludmila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0