sommarlov

det känns som om det nyss var sommarlov. som vi började skolan för typ två veckor sedan. men i verklighet är det snart december. vart försvann hösten? hur gick det så fort? jag hänger inte med, känns det som. jag vill bara pausa allt för typ 5 minuter och andas. jag vet inte hur jag ska hinna med allt vi ska göra nu. och fast det är så kommer jag aldrig ordentligt igång, utan bara fortsätter skjuta upp allt. tänker att "äsch, jag hinner ännu". men det gör jag inte. alla arbeten, upgifter, prov, föredrag, presentationer, referat, projekt, fotogrejer ska vara klara snart. jag måste ta mig i kragen och börja göra allt på riktigt nu. hoppas allt fungerar och så. nåja. jag tror jag kommer behöva några extra kramar under de nästa veckorna, haha.

annars sysslar jag väl inte med mycket. började nyligen på allvar att plugga in hiragana. börjar kunna dem rätt bra så småningom, så  jag ska väl snart börja plugga in katakana också. :3
じゃ, また。

Humör: trött.
Lyssnar på: datorns surr.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kom till Sverige så ska jag krama skiten ur dig din lilla sötsak <3

2008-11-23 @ 02:42:51
URL: http://immortalize.blogg.se/
Postat av: Bigmow

haha, satt och klurade på vad du hade skrivit. haha. borde kunna hiragana vid det här laget, men det tog lite tid. haha. failar stort här känner ja. XD

2008-11-25 @ 18:25:45
URL: http://bigmow.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0