snöstorm.

idag har det varit värsta snöstormen här. hela dagen har det bara blåst och snöat så in i helvete. snön kom ner vågrätt för att det blåste så. och sedan åskade det också vi ett tillfälle. konstigt. men nu verkar det ha slutat lite, det blåser inte lika mycket iaf. jag vill inte haa snööö. :<
idag har jag bara suttit inne, har inte ens bytt ifrån min pyjamas. jag skrev klar Ninas workshop i foto uppgift och mailade den åt henne och sedan skrev jag även klart 15 minuters powerpoint presentationen om fazer som jag ska hålla imorgon. borde även ha fotat bla. panorama bild idag, men kunde inte på grund av vädret. tur att jag har en massa annat jag också måste göra på Nisses timmar imorgon, så. :3
sedan på tisdag-torsdag ska jag, leo, ludde och riku representera vår skola på Next Gate mässan, som är en mässa där nionde klassisterna kan kolla på olika gymnasien och yrkesskolor. på tisdag ska vi vara där och fota dem från kl 9-18, och på onsdag-torsdag ska vi vara där 8-16. hm. skulle nog inte riktigt orka med det längre, menmen. :o
nu ska jag i varje fall gå och tvätta tänderna och sedan lägga mig och läsa en bok jag ska hålla presentation om nästa vecka! godnatt. n_n

Kommentarer
Postat av: Emelie

Meeeh snö är ju massa mys ju!!

Snö gör det ju helt ok att sitta inne en hel dag i pyjamas ;)

Och tända ljus! Och dricka julmust! Och äta pepparkakor och massa annat julgodis <3

2008-11-24 @ 00:16:09
URL: http://immortalize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0