oj.

nästan två veckor sedan jag uppdaterade senast eheh. 8< nåja.
inget speciellt har egentligen hänt, skola typ.
idag skulle jag, henny, jennifer och leo till chokladfestivalen. vi skulle träffas 12:30 på kompassen. 12:27 ringer henny och säger att hon och jennifer inte kommer. så jag och leo bestämmer oss för att inte fara sen heller isf. men vi vandrade runt i kampen och forum några timmar. leo köpte lite smink och jag köpte äntligen ett bälte. :D mitt bälte har varit sönder nu i typ 1-2 månader så det var verkligen dags för ett nytt. efter det åkte jag till östra centrum och träffade mamma där. vi köpte mina vinterskor, vantar och en jättefin sjal. så nu behöver jag inte frysa längre. när vi shoppat klart så åkte vi och handlade mat och hyrde en film. det blev matrix haha. har aldrig sett den än, men nu ska jag! n_n höhö.
sedan har jag lyssnat igenom NEWS nyaste album. måste säga att jag är rätt positivt överraskad. jag är inte egentligen ett desto större fan av deras musik, tycker mest om dem som personer. menmen. :3 borde lyssna igenom LM.C's GIMMICAL☆IMPACT!! också, men har inte orkat än. sedan har jag en massa skolarbete att göra också. :< jullov rätt snart iaf!
nu ska jag och ellen gå och kolla på matrix. hejdå!

Humör: trött.
Lyssnar på: Big Bang - 오, 아, 오

Kommentarer
Postat av: Bigmow

ah! Så känner jag också för NEWS.

Jag hade tappat dom lite, men deras nya album kändes så glatt och mysigt tycker jag. :D:D

Älskade Ryos solo!

2008-11-16 @ 10:55:33
URL: http://bigmow.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0