skor.

vet ni när man är i en butik och prövar på skor? man hittar dem man gillar och tänker "oh vad de är bra". så man prövar typ 1-2 olika storlekar och vandrar omkring med dem ett varv runt en skohylla. sedan bestämmer man sig för en storlek och köper dem. efter första dagen av användning märker man att de är för stora.
jag tycker att man borde få vandra omkring med skor typ 20 minuter på gatan utanför eller i köpcentrumet butiken ligger i. så att man säkert vet om de passar eller inte. vad tycker ni?

jag har förövrigt ingen aning vad min en av mina hundar försöker säga mig. han har betett sig rätt konstigt hela dagen. :o

Humör: trött, men rätt glad.
Lyssnar på: KAT-TUN - Precious One

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0